Search results

  1. M

    FS: Beetle TDI 200hp one of a kind, many mods

    Beetle 99.5 TDI GLS , 5 speed manual, electric windows/mirrors, door locks, heated mirrors; heated leather 2 tone bucket seats, AC, body mileage 112 000miles, engine changed last year, current engine mileage 35 000 miles. 200HP and 350ft/lbs at the engine with 450-500 miles per tank! go to the...
  2. M

    Beetle TDI 200HP 350ft\lbs Blue Perl many mods!!!!

    Up for sale: Beetle 99.5 TDI GLS , 5 speed manual, electric windows/mirrors, door locks, heated mirrors; heated leather 2 tone bucket seats, AC, body mileage 180 000km, engine change last year, current engine mileage 56 400km... 200HP and 350ft/lbs at the engine with 800km per tank! Dyno...
  3. M

    Chip Unitronic Stage 1 Tdi Pd100 2006

    Que penser vous du stage 1 pour PD100 TDI 2006 ??? Stage 1+ donne encore + de force mais pas encore tester sur le Dyno.... :) PS: Chipper via le port OBD a l'aide du cable SPI!!!! ;) Maintenant un Dealer a Quebec pour vous servir!!!! Vister notre site web www.unitronic.ca
  4. M

    TDI 1.9L Metallic Clutch Disk

    I have a used Metallic Clutch disk, used for about 6 months.... It's like new... good for 400lbs of torque. it's a stage 4 clutch disk!!!! The meterial used on these clutch disks is the same as the one on airplane braking system.... Let me tell you, when it warms up it stick like clue..... Paid...
  5. M

    SOLD TDI 10mm DIESEL INJECTION PUMP (FROM MANUAL)

    I have my 10mm injection pump for sale, if anyone could be interested, let me know.... it has 74000km on it... work perfect....replaced it with an 11mm...
  6. M

    FS: AUTOMETER ULTRALITE BOOST GAUGE 0-30PSI (NEW)

    FS: Like the title says, I have a brand new never installed autometer ultralite boost gauge 0 to 30PSI, it's new in the BOX... Paid 86$ with tax....will take 65$ CAD
  7. M

    Recherche Un TDI pour acheter pas trop $$$

    Ben c'est le temps d'acheter un char pour ma blonde, quoi de mieux qu'une TDI, donc s'il y a du monde qui on des TDI A3 a vendre pas trop vieux pis pas plus que 5000$ ben drop me a line..... Merci a+
  8. M

    Besoin d'une clé 7MM 12 pant pour clutch

    Besoin d\'une clé 7MM 12 pant pour clutch Comme le sujet le dit si bien....Je suis blocqué sur la pressure plate de la TDI....je peux pas la defaire sans la fameuse clé 7mm 12 pan..... Y'as tu QQ qui pourrai avoir ca???
  9. M

    GOLF MK4 2P Manuel Recherché...pas'd Mecanique

    GOLF MK4 2P Manuel Recherché...pas\'d Mecanique Je suis a la recherche d'une Golf MK4 99.5 en montant...2 portes, manuel... elle peut etre accidenté legerement...ou etre un vol retrouvé...ce que je cherche c'est un body...sans mecanique.....avec interieur....pis tout équipé(vitre electrique...
Top